Υλικά για 1-6 άτομα
1 λίτρο φρέσκο γάλα
160 ml κρέμα γάλακτος
200 γρ. κουβερτούρα σπασμένη σε κομματάκια και λιωμένη σε μπεν μαρί
100 γρ. κακάο (σκόνη)
320 γρ. ζάχαρη
2 ξυλάκια κανέλας
1 ασπράδι αυγού
Οδηγίες:
Βράζετε το γάλα μαζί με την κρέμα γάλακτος, τη ζάχαρη και την κανέλα.
Αποσύρετε το σκεύος από τη φωτιά, αφήνετε για λίγη ώρα να τραβήξουν τα υλικά το άρωμα της κανέλας και κατόπιν πετάτε τα ξυλάκια.
Προσθέτετε πρώτα τη λιωμένη σοκολάτα και κατόπιν το κακάο και ανακατεύετε μέχρι να διαλυθεί το κακάο και να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
Χτυπάτε το ασπράδι σε σφιχτή μαρέγκα και το ενσωματώνετε στο μείγμα.
Παγώνετε σε ηλεκτρική παγωτομηχανή ή στην κατάψυξη με τον παραδοσιακό τρόπο.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΓΩΤΑ - Sorbet - Γρανίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΓΩΤΑ - Sorbet - Γρανίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παγωτό Βανίλια
*4 κρόκοι αβγών
*1 1/2 φλιτζάνι γάλα πλήρες
*2 1/2 φλιτζάνια κρέμα γάλακτος
*1 φλιτζάνι ζάχαρη
*1 κουταλ. σούπας εσάνς βανίλιας ή 2-3 χαρτάκια βανίλιας
- Χτυπάτε στο μίξερ τους κρόκους με τη ζάχαρη μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και να ανοίξει λίγο το χρώμα τους.
- Βάζετε το γάλα και το 1 1/2 φλιτζάνι από την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι πάνω σε σιγανή φωτιά και προσθέτετε τους χτυπημένους κρόκους. Χτυπάτε συνεχώς με σύρμα μέχρι να πήξει η κρέμα χωρίς να πάρει βράση.
- Κατεβάζετε την κρέμα από τη φωτιά και την αφήνετε να κρυώσει. Στη συνέχεια προσθέτετε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος και τη βανίλια.
- Βάζετε το μείγμα στην παγωτομηχανή και το παγώνετε.
Σιρόπι κεράσι
* 2 κιλά κεράσια
*ζάχαρη σε αναλογία 1 κιλό χυμός / 1.250 γραμ. ζάχαρη
- Κοπανάτε σε γουδί τα κεράσια μαζί με τα κουκούτσια τους.
- Φιλτράρετε το χυμό 24 ώρες μετά με τη βοήθεια ενός πα-νιού (τουλπάνι) και τον ζυγίζετε πριν τον ρίξετε σε κατσαρόλα. Προσθέτετε ανάλογη ζάχαρη.
- Βράζετε το χυμό με τη ζάχαρη μέχρι να δέσει το σιρόπι αφαιρώντας τον αφρό. Αφήνετε να κρυώσει και το μεταφέρετε σε μπουκάλι ή μπουκάλια. Αυτό το σιρόπι συνοδεύει υπέροχα λευκά παγωτά και κρέμες.
*1 1/2 φλιτζάνι γάλα πλήρες
*2 1/2 φλιτζάνια κρέμα γάλακτος
*1 φλιτζάνι ζάχαρη
*1 κουταλ. σούπας εσάνς βανίλιας ή 2-3 χαρτάκια βανίλιας
- Χτυπάτε στο μίξερ τους κρόκους με τη ζάχαρη μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και να ανοίξει λίγο το χρώμα τους.
- Βάζετε το γάλα και το 1 1/2 φλιτζάνι από την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι πάνω σε σιγανή φωτιά και προσθέτετε τους χτυπημένους κρόκους. Χτυπάτε συνεχώς με σύρμα μέχρι να πήξει η κρέμα χωρίς να πάρει βράση.
- Κατεβάζετε την κρέμα από τη φωτιά και την αφήνετε να κρυώσει. Στη συνέχεια προσθέτετε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος και τη βανίλια.
- Βάζετε το μείγμα στην παγωτομηχανή και το παγώνετε.
Σιρόπι κεράσι
* 2 κιλά κεράσια
*ζάχαρη σε αναλογία 1 κιλό χυμός / 1.250 γραμ. ζάχαρη
- Κοπανάτε σε γουδί τα κεράσια μαζί με τα κουκούτσια τους.
- Φιλτράρετε το χυμό 24 ώρες μετά με τη βοήθεια ενός πα-νιού (τουλπάνι) και τον ζυγίζετε πριν τον ρίξετε σε κατσαρόλα. Προσθέτετε ανάλογη ζάχαρη.
- Βράζετε το χυμό με τη ζάχαρη μέχρι να δέσει το σιρόπι αφαιρώντας τον αφρό. Αφήνετε να κρυώσει και το μεταφέρετε σε μπουκάλι ή μπουκάλια. Αυτό το σιρόπι συνοδεύει υπέροχα λευκά παγωτά και κρέμες.
Παγωτο all time classic
-4 κροκαδια αυγου
-1 φλ.τσαγιου ζαχαρη1 γαλα εβαπορε
-1 φυτικη κρεμα (μορφατ)
-1 βανιλια100γρ. ζαχαρουχο γαλακακαο
-200γρ. γαλα για τη μορφατ
Οδηγίες
Χτυπαμε τη ζαχαρη, τη βανιλια και τα αυγα στο μιξερ ωσπου να γινουν σφιχτα και ασπρα σαν μαρεγκα, περιπου 5 λεπτα.
Σε αλλο μπολ χτυπαμε τη μορφατ μεχρι να γινει σαντυγι, να στεκεται δηλαδη.
Ενωνουμε τα δυο μερη χτυπωντας στη χαμηλη ταχυτητα στο μιξερ.
Σε ενα τριτο μπολ χτυπαμε το παγωμενο εβαπορε (το εχουμε αφησει στην καταψυξη για 2-3 ωρες), με το ζαχαρουχο γαλα μεχρι να γινουν κρεμα.
Μετα ενωνουμε με το υπολοιπο μιγμα και ανακατευουμε στο μιξερ σε χαμηλη ταχυτητα.
Χωριζουμε σε δυο μερη, αφηνουμε το ενα οπως ειναι και στο υπολοιπο ριχνουμε οσο κακαο θελουμε, αναλογα ποσο σκουρο το επιθυμουμε.
Το βαζουμε σην παγωτομηχανή.
Λίγα μυστικά ακόμα
1. Καλο θα ειναι ο,τι γαλα χρησιμοποιησουμε (εκτος του ζαχαρουχου)να ειναι παγωμενα πολυ.
2. Για ευκολια εχετε τα μπολ ετοιμα με τα υλικα μεσα και απλα αλλαζεται το μιξερ. Γλιτωνετε χρονο!
3. Μπορειτε αν θελετε να βαλετε παραπανω βανιλιες για να μη μυριζει το αυγο. Δεν επηρεαζουν σε κατι. Ισα-ισα δινουν αρωμα.
4. Το γαλα που θα χρησιμοποιησουμε και το απλο εβαπορε και το ζαχαρουχο δεν ειναι αραιωμενα με νερο.
-1 φλ.τσαγιου ζαχαρη1 γαλα εβαπορε
-1 φυτικη κρεμα (μορφατ)
-1 βανιλια100γρ. ζαχαρουχο γαλακακαο
-200γρ. γαλα για τη μορφατ
Οδηγίες
Χτυπαμε τη ζαχαρη, τη βανιλια και τα αυγα στο μιξερ ωσπου να γινουν σφιχτα και ασπρα σαν μαρεγκα, περιπου 5 λεπτα.
Σε αλλο μπολ χτυπαμε τη μορφατ μεχρι να γινει σαντυγι, να στεκεται δηλαδη.
Ενωνουμε τα δυο μερη χτυπωντας στη χαμηλη ταχυτητα στο μιξερ.
Σε ενα τριτο μπολ χτυπαμε το παγωμενο εβαπορε (το εχουμε αφησει στην καταψυξη για 2-3 ωρες), με το ζαχαρουχο γαλα μεχρι να γινουν κρεμα.
Μετα ενωνουμε με το υπολοιπο μιγμα και ανακατευουμε στο μιξερ σε χαμηλη ταχυτητα.
Χωριζουμε σε δυο μερη, αφηνουμε το ενα οπως ειναι και στο υπολοιπο ριχνουμε οσο κακαο θελουμε, αναλογα ποσο σκουρο το επιθυμουμε.
Το βαζουμε σην παγωτομηχανή.
Λίγα μυστικά ακόμα
1. Καλο θα ειναι ο,τι γαλα χρησιμοποιησουμε (εκτος του ζαχαρουχου)να ειναι παγωμενα πολυ.
2. Για ευκολια εχετε τα μπολ ετοιμα με τα υλικα μεσα και απλα αλλαζεται το μιξερ. Γλιτωνετε χρονο!
3. Μπορειτε αν θελετε να βαλετε παραπανω βανιλιες για να μη μυριζει το αυγο. Δεν επηρεαζουν σε κατι. Ισα-ισα δινουν αρωμα.
4. Το γαλα που θα χρησιμοποιησουμε και το απλο εβαπορε και το ζαχαρουχο δεν ειναι αραιωμενα με νερο.
sorbet mango

-3 μεγάλα ώριμα μάνγκος
- ½ κούπα ξανθή ζάχαρη
- ½ κούπα νερό- το χυμό από 2 μέτρια λεμόνια ή λάιμ
- το χυμό από 2 μικρά πορτοκάλια-
!Το φτιάχνουμε
- Πολτοποιούμε στο μπλέντερ τη σάρκα των μάνγκος
-Με το νερό και τη ζάχαρη φτιάχνουμε ένα ελαφρύ σιρόπι, το βράζουμε για 3 λεπτά. Αφήνουμε το σιρόπι να κρυώσει
- Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε καλά τον πολτό, το σιρόπι και τους χυμούς.
-Το βάζουμε στην παγωτομηχανή
-Εναλλακτικά ....αντικαθιστούμε το σιρόπι με ½ κούπα μέλι που θα την αναμίξουμε πρώτα με τους χυμούς. Με το μάνγκο δεν το έκανα, προτίμησα τον εξωτισμό της ξανθής ζάχαρης. Είναι όμως πολύ καλύτερο με το sorbet καρπούζι
sorbet λεμόνι

Sorbet λεμόνι λοιπόν, χωρίς ασπράδι αυγού και ολιγοθερμιδικόν
χρησιμοποιώ στο σιρόπι αρκετά φύλλα φρέσκιας μέντας για τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες και για την πιπεράτη γεύση της
Για 4 άτομα θα χρειαστούμε:
- το χυμό από ½ κιλό ζουμερά λεμόνια
- το χυμό ενός πορτοκαλιού-
1 δοσομετρική κούπα (ξανθή;) ζάχαρη
- 1 δοσομετρική κούπα νερό
- 6-7 φύλλα φρέσκιας μέντας
- το ξύσμα ενός λεμονιού
Το φτιάχνουμε:
- με τη ζάχαρη, το νερό, τα φύλλα της μέντας και το ξύσμα φτιάχνουμε ένα σιρόπι. Το αφήνουμε να βράσει το πολύ 5 λεπτά.- αφήνουμε το σιρόπι να κρυώσει και αφαιρούμε τα φύλλα της μέντας
- στύβουμε τα λεμόνια και περνάμε το χυμό από ψιλό σουρωτήρι
- αναμιγνύουμε τα 2 μίγματα
-παγωτομηχανή
- σερβίρουμε το sorbet σε ψηλό ποτήρι, διακοσμούμε με φύλλα μέντας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)